Skip to content

Overzicht cursussen

Donderdag 7, 14 en 21 maart en donderdag 4 en 11 april 2024

Praktisch werken met ActionTypes® voorjaar 2024.

Het herkennen en begrijpen van persoonlijke voorkeuren speelt een belangrijke rol in de sa­men­werking tussen mensen. De paradox is dat we hierin alleen slagen als onze eigen kernbehoeften voldoende worden gevoed. In deze leergang spoort de deelnemer deze voorkeuren op en zet ze in voor persoonlijke ontwikkeling, zelfinzicht, training en coaching. 

Vanuit deze invalshoek is het een bijzonder geschikt hulpmiddel voor toepassing binnen de sport, het onderwijs, de zorg, alsmede binnen private en publieke organisaties, vanuit de rol als coach, docent, hulpverlener of leidinggevende. 


Donderdag 6 en 13 juni 2024 14.00-20.30 uur.

Opsporen en het praktisch toepassen van Diepe Motivationele Drijfveren® zomer 2024.

In twee dagen leer je de belangrijkste motivationele principes, hoe deze door middel van een aantal simpele testjes bepaald kunnen worden en hoe je deze inzet /coacht. Een eye-opener als het om afstemming op de persoon gaat. 

Deze 2-daagse cursus is geschikt voor coaches / (personal)trainers / professionals in de sport / begeleiders, (lichamelijke opvoeding) docenten /leraren, het (speciaal) onderwijs, fysiotherapeuten de zorg, HRM en bedrijfsleven.


Donderdag 12, 19 en 26 september, 10 en 17 oktober 2024 14.00-20.30 uur.

Praktisch werken met ActionTypes® najaar 2024.

Het herkennen en begrijpen van persoonlijke voorkeuren speelt een belangrijke rol in de sa­men­werking tussen mensen. Er ontstaat begrip voor de beleving en het handelen van de ander. De paradox is dat we hierin alleen slagen als onze eigen kernbehoeften voldoende worden gevoed. De deelnemer spoort deze voorkeuren op en zet ze in voor persoonlijke ontwikkeling, zelfinzicht, training en coaching. 

Deze 5-daagse leergang is geschikt voor coaches / trainers / professionals in de sport / begeleiders / docenten in  de sport, het (speciaal) onderwijs, fysiotherapeuten, de zorg, HRM en bedrijfsleven.